denna blogg...

... skriver jag om mitt liv i kan man säga, jag skriver om vad jag gör om dagarna och det är en "privatblogg" ! jag vill verkligen inte härma blondinbella fasten det är nån/några som tror de. Haha ni är bara för söta, liksom att den här bloggen är ett skämt är inte heller sant för jag hittar inte driket på de jag skriver utan som sagt så skriver jag om de jag gör om dagarna. Och jag kom liksom på att starta blogg, eller egentligen var det min kompis(till och med bästavän) Jennifer som tyckte att jag skulle starta en blogg och jag tänkte att varför inte det är väll bara att lägga ner den om jag inte gillar det. Så vi satte oss för att fixa denna blogg till mig och fixa ett namn. Vi prövade och tänkte på massa namn men kom verkligen inte på något så tillslut provade vi bara malinblondin för att jag heter malin och är blond, ja typ därför! haha nej men det var bara något vi kom på och de var ingen som hette så, så det fick bli det namnet och jag tänker liksom inte mer på de att jag heter malinblondin.blogg.se fasten det inte kanske riktigt var de bästa men jag gillade det ändå!

så jag började blogga och tyckte att det blev roligare och roligare för varje dag fasten jag inte får mer en 22 st läsare högst om dagen om man tänker sig att vissa bloggare får mer en 10 000 om dagen så tycker jag det är kul att sitta och berätta om vad jag gör(men hoppas såklart att jag ska få flera läsare en vad jag har nu också) . Så för er som undrar så är jag Malin Svärd och inte blondinbella eller som jag hört "wannabe blondinbella" haha garvar bara åt de! och den här bloggen är inte ett skämt. Fast är det fler en dom två som klagat på min blogg några inlägg ner som tycker att min blogg verkar vara ett skämt? haha aja nu vet ni ialla fall lite mera ;)


Jag är Malin (http://malinblondin.blogg.se/) och ingen annan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guu vilken fin bild gumman!!:)

2008-10-04 @ 10:34:12
URL: http://veeeroonicas.fashionblogg.se
Postat av: Malin

tack sötnoooos :) <333333

2008-10-04 @ 10:38:14
URL: http://malinblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0