En riktigt lyckad kväll

Ja, jag kanske ska berätta lite om kvällen.

Det började med att jag var med Johanna och Jessica och vi ringde typ en som heter Patrik och snackade med honom ganska mycket och så gick vi mest bara runt i viksjö och var skit flummiga, haha! sen träffade vi två killar som typ undrade ifall vi ville följa med till viksjövallen men Jessica och Johanna skulle hem så då puttade jag in Jessica i en buske så hon ramla och shit va jag garvade!! haha men ialla fall, så då när vi sa hejdå och dom gick hem så följde jag med killarna till viksjövallen för att träffa Camilla(min kompis) och massa andra, och jag visste inte vilka de va men det visade sig vara massa kompisar så det var roligt. Men då skulle Camilla och några andra gå så jag stannade kvar där med Vanessa, Jossan, Pernilla, Julia och några till och det var skit kul för vi va jätte flummiga, haha.

Men sen gick typ Pernilla och Julia hem så jag, Jossan och Vanessa(Vanne) gick till ica och träffade några klasskompisar till mig och sen gick vi bara runt och sen försökte vi kasta ner Vanne i en fontän(stavas?) och gud vad jag garvat den här kvällen och haft riktigt riktigt kul hela kvällen med allihopa!

Ja nu blev det väldigt många namn känner jag men aja.

Men nu sitter jag här och ska nog snart gå och byta om och kolla på film så vi ses imorron!

Hoppas ni haft en lika kul fredagskväll som jag,

Puss & God Natt /Malin


(hade ingen bild från kvällen så tog bara en bild från typ i måndags när jag hade tråkigt, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0