En till hund

Nu sitter jag här och har precis pluggat klar(de jag orkar), hehe. Snart ska jag också kolla på Andra Avenyn (R) för jag hann inte kolla igår för jag hade träning.

Ja, idag har jag mest bara pluggat, pluggat och lagat våfflor till familjen! mer har jag inte hunnit me. Och i skolan idag hände typ ingenting, vi slutade 15.00 och jag var skit hugrig för det ända som serverades i skolans matsal var skrynklig korv och troligt att jag vill ha de!

Men aja, nu till den trevliga nyheten(tycker ialla fall jag).
Min familj ska få en till hund av kenneln som Dessie kom ifrån och vi får valpen någon gång i november så snacka om att jag längtar!! och dom föddes idag, eller inatt/imorse så vi ska nog gå och kolla på dom någon dag. Vi ska ha en tik/tjej så vi försöker tänka ut namn till den men har bara kommit på typ tre. Men vi har ju ett tag på oss, hehe.

Nej är det Andra Avenyn som gäller!
Hörs sen.

Puss /Malin


Ja, det här blev våran lunch idag ...


Dessie nu får du en till liten kompis ;) Dessie kommer bli väldigt glad, det tror jag nog, hehe! :)<3


Kommentarer
Postat av: jen

Vilka namn e de ni tänker på ?:P<3<3

2008-09-24 @ 22:56:58
URL: http://jwj.blogg.se/
Postat av: Malin

haha massa XD <33

2008-09-25 @ 21:16:08
URL: http://malinblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0