fortfarande sjuk

Nu är säkert dom flesta i skolan och snart startar "viksjöjoggen" i min skola, man ska typ springa skit långt och egentligen skulle jag tävla med Jennifer(mest för betygen) men blev hemma idag också och har sån otrolig huvudvärk så ska snart göra lite lunch och sätta mig för att titta på lite tv!

Idag har jag inte gjort så mycket, bara legat framför tvn och pluggat lite, men sen kom Jennifer och Nathali och hälsade på mig (tack sötnosar), så då kände jag mig mycke bättre ett slag! men sen gick dom och då efter att tag fick jag skit ont igen men aja, får se om det blir skola imorgon eller bara en till sjuklig dag hemma ...


Att plugga när man är sjuk är någonting man kanske måste men verkligen inte orkar göra ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0