Fredagskväll

Då var det fredagskväll och idag var det som sagt reflektionsdag och det gick inte så bra för mig att plugga men blev ialla fall klar med det mesta! efter skolan var jag med Jessica och vi hade det roligt på ica och i skolan, haha. Sen kom Johanna också och då gick vi mest bara runt och pratade och snackade. Ska vara med dom ikväll också och det blir säkert riktigt trevligt och skoj!

Imorron känner jag att jag verkligen ska sova ut för den här veckan har jag verkligen varit trött så det är riktigt skönt med helg nu.. Ja vad mer, jag ska nog ta och ringa Jessica nu och sen Johanna så är jag ute ett tag med dom och har roligt! men vi hörs kanske ikväll annars imorron ;)
Puss /Malin


Jessica & Johanna jag älskar er massor tjejer :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0