Fyrishov´s äventyrsbad

Är riktigt trött efter att ha somnat vid typ 01.00 igår och gått upp 07.00 imorse!
men ialla fall, idag spelade jag ju match i Uppsala och tyvär förlorade vi med 3-0(skulle stått 3-1 men domarn såg inte att bollen tydligt gick in) men det är sånt som händer ... Men vi spelade en jätte bra match och nästa helg är det SM som gäller "längtar"!
efter att vi spelat 3X 20 så drog vi till Fyrishov´s äventyrsbad och badade och hade skoj. Har inte badat där på jätte länge men det var kul där(speciellt med Bele Barkarby) :) <3 När vi hade badat i några timmar så bestämde sig alla för att gå upp och duscha och byta om för att sedan ta oss hem till Viksjö igen, jag fick skjuts av min kompis Alexandra(hennes mamma alltså + att Felicia och Emelie åkte me), vi alla var nog ganska trötta men jag och Felicia hade det väldigt roligt och höll på och sjöng och dansa i bilen och det såg nog inte speciellt normalt ut men det var en trevlig biltur.

Det har varit en lyckat dag tycker jag, så jag är nöjd! ;)


"Åkte med Camilla upp till Uppsala och vi lyssnade på musik och pratade en massa så det var kul och trevligt" (så vet ni den ointressanta grejen) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0