GRATTIS

Idag fyller min otroligt underbara vän Nathali 14 år, så ett måste är att gratta henne! hon har tyvär inte blogg som jag då snart tvingar henne att skaffa men ni kan skriva gb till henne på www.playahead.se (nathali@pea) så blir hon säkert jätte glad ;)

Gumman hoppas du får en bra födelsedag, och förlåt än en gång för att jag är sjuk och inte kan gratta dig ordentligt nu när du fyller år men imorron om jag kommer till skolan så får du allt se vad dom händer, haha! och jag är glad att jag fick gratta dig lite idag *smile*




GRATTIS GRATTIS NATHIS, JAG ÄLSKAR DIG MASSOR KOM IHÅG DE :) <333

Kommentarer
Postat av: nathali

haha tack älskliiing <33333333333

2008-09-18 @ 14:54:12
Postat av: Malin

haha alltid gumman (aa) <333333333

2008-09-18 @ 18:20:48
URL: http://malinblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0