Har håltimme

Ja, idag började jag 09.15 och hade språk och sen slutade jag 10.00 och fick gå hem, haha. Ja så nu sitter jag här och börjar inte fören 12.30 igen *skönt*! måste bara komma på något att göra här hemma, ska äta lunch och sen gå ut med hundarna en sväng det är det enda som är bestämmt så jag får se hur min håltimme blir.

Ialla fall så slutar jag 15.30 idag och kommer verkligen inte palla de, men jag får tänka positivt istället(det är en skön helg med ledighet som väntar ju).

I helgen är det SM med Bele Barkarby som gäller och det ska bli så kul!
Imorron första matchen möter vi Högdalen och tränarna har sagt att det blir den svåraste matchen så det är bara att hålla tummarna att det ska gå bra.

Men nu ska jag nog göra lite lunch så vi hörs sen!

Puss /Malin


Mitt underbara Bele Barkarby ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0