Har inte haft någon tid alls

Okej nu är det så här att jag känner att jag inte alls har skrivit mycke i min blogg dom senaste dagarna men det har varit plugg och matcher. Har nog inte skrivit sen i söndags så nu måste jag ta igen här!

Ja, matchen i söndags gick bra. Vi vann med 7-1 mot Sundbyberg och är nu vidare till steg 2 i SM! mer orkar jag inte berätta om de, haha!

Det har inte hänt så mycket heller, har bara varit en massa pluggande både i måndags och tisdags ... Snacka om att det är skillnad på läxor i 7:an och 8:an men det är bara att vänja sig antagligen! Igår var det också träning och den gick väll sådär, kände att jag var påväg att bli sjuk och som sagt, idag är jag inte i skolan för jag vaknade imorse av att jag hade skit ont i huvet och lite förkyld så mamma sa att jag skulle vara hemma idag. Får se om jag går imorron, har bara legat i soffan med tänke runt om mig och kollat på tv, och nu ska jag nog börja med läxorna så jag inte kommer efter eller nått!


Och jag känner att det här blev ett väldigt tråkigt inlägg men skriver mer sen ;)

Puss /Malin


hej, jag hatar att plugga ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0