hatar läxor

Ja, jag är inte direkt nöjd med mig själv för jag har inte börjat plugga engelskan en så nu måste jag verkligen sätta mig och göra de! men varför ska man egentligen behöva plugga på fritiden? varför inte bara göra allt i skolan så man kan gå hem till fritiden sen, men aja det är bara att vänja sig vid att bli plågad ;)

Har nyss ätit lunch också, åt rester från gårdagens middag, alltså kyckling och ris *mums* ! hörde också att dom har sprungit klart "viksjöjoggen" och känner mig himla lat efter att dom har plågats sig joggande runt typ hela viksjö och jag bara sitter hemma framför tvn och latar mig, haha! men jag är ju faktiskt sjuk, om den bortförklaringen funkar ...

Nej nu ska jag sätta mig med engelskan, men vi hörs senare!

Puss /Malin



Den här bilden från Gotland 08 med Jennifer gör mig verkligen på bra humör, haha minnen väcks upp också ;)


Kommentarer
Postat av: Jen

hahaha ja den väcker värkligen en del minnen :P <3<3<3

2008-09-18 @ 16:25:45
URL: http://jwj.blogg.se/
Postat av: Malin

mhm, kommer aldrig glömma den här sommaren med dig :) <333333

2008-09-18 @ 18:22:04
URL: http://malinblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0