Inte skrivit på länge...

... men nu är jag här! har gjort ganska mycke i helgen så det har inte blivit av att jag hunnit skriva. I lördags så var jag med Jessica hela dagen och vi hade det riktigt skoj och gjorde en massa konstiga grejer, haha orkar inte berätta! och sen på kvällen sov jag hos Jennifer och vi hade det mysigt och var inne på datan och "käkade" popcorn *mums*.. Sen på söndagen hade Jennifer träning så jag gick hem till mig och sminkade mig och så för att sedan träffa Jessica vid Jennifer&Josefin´s träning och kolla på den för att sedan gå hem till Jessica och hon sminkade sig och duscha och lite grejer. Sen gick vi hem till mig igen och jag åt middag, sen kom också Jennifer och då träffade vi några lite snabbt men inte så länge alls för sen åkte jag iväg på match i Åkersberga och den matchen blev resultatet 3-3 i.
Ja det var ganska tråkigt berättat och kortfattat men orkar inte berätta allt!

Ialla fall, idag hade vi bara en lektion och de var matte. För innan hade vi "klassinfo" och det är typ ingen lektion. Sen efter matten så gick jag och Jennifer hem till mig och åt för att sedan åka till Görveln och ha origentering med skolan och jag och Jennifer tog alla kontroller runt om och så på typ 35 minuter så det var nog ganska bra ialla fall ....

Ja det har inte hänt så mycket mer, efter origenteringen pluggade jag och sen gjorde jag mat till familjen och det blev hembakad pizza som faktiskt blev hyffsat bra, hehe!
Det här blev ett riktigt tråkigt inlägg men tar igen imorron eller senare.

Puss /Malin


Den här bilden är från i lördags då jag var med sötnosen Jessica :)<3

Kommentarer
Postat av: agnes

jag vill gärna höra din åsikt om rutiga klänningar & stickade koftor. lämna gärna tips!

2008-09-30 @ 15:42:56
URL: http://aagnesb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0