klantig eller vad?

Förlåt för att jag inte skrivit fören nu men jag har verkligen inte orkat gått in på datan hur mycket tid jag en har haft ...

Dagen började med att jag vaknade vid typ 10.00 av att jag mådde skit illa och hade ont i huvet! jag bestämde mig för att gå ner och få i mig lite frukost och när jag hade ätit så kändes det redan mycket bättre så jag gick upp och la mig och kollade på "vänner" och jag låg och kollade på de ganska så länge innan jag "tvingade" mig upp för att byta om och sen gå ut på en liten promenad med Dessie så att jag fick lite friskluft liksom. Sen tänkte jag sätta mig för att plugga lite NO men självklart hade jag(klantig som jag är) tagit hem fel bok så det blev aldrig något pluggande så nu måste jag plugga i skolan imorron på lunchen och alla raster för att klara förhöret som är sista lektionen, hur det nu går!
men istället för att plugga så vilade jag lite och kollade på tv och tog det bara almänt lugnt och slappade tills det blev kvällsmat och sen har jag inte gjort så mycket mer bara kollat klart¨på alla säsonger av "vänner" nu, blev nyss klar(för er som vill veta) .




Hittade den här bilden på: mig, Josefin, Johanna och Jennifer skolavslutningen i 6:an. Gud va tiden har gått snabbt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0