kvällen med flickorna..

... ja den var trevlig, fast det var verkligen skit kallt! man känner verkligen att hösten är här(det liksom känns i luften). Ialla fall så hann jag inte skriva igår kväll, eller hann och hann jag pallade verkligen inte gå in på datan. Men vi hade en rolig fredagskväll så den blev liksom väldigt lyckad! vi gick runt ganska mycket här i Viksjö och mest pratade, men vi kunde lika gärna gått in på fest om vi ville, haha! (vi blev nämligen bjudna på fest av några, ja kan man säga fulla killar men tackade ganska solklart nej) men sen gick vi till viksjövallen och var där ett tag också och kollade på någon match som spelades. Men sen efter att vi varit ute i typ två timmar så var jag så himla frusen så bestämmde mig för att jag nog skulle börja gå hemåt. Och då ringer Jennifer och undrar ifall hon, Jennifer och Veronica fick vara me så de var ju ganska synd att jag skulle gå in just då menmen. (J, J & V skulle ju vara med från början men dom ville typ inte, om ni undrar) ;) Ja så sen gick jag ju hem och bytte om och tog bort sminket för att sedan göra lite popcorn och lägga mig i sängen med en film så det är så min kväll såg ut.


Filmen Click bestämmde jag mig för att se och den var faktiskt bra, kanske lite svårt att hänga me i vissa delar av filmen men den var helt okej! någon som har sätt den? haha själv fick man ju några tårar i en "scen", *generad*. Men ialla fall så är det en film att rekomendera!

Den får ++++ av +++++ från mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0