Kvällen med Nathali

Nu har jag inte skrivit på länge men orkade inte gå in på datan igår kväll(kom hem ganska sent) och idag har jag gjort middag till familjen och haft träning! ... men nu är jag här!

Igår kväll var jag ju som sagt med Nathali och vi hade bestämmt oss för att äta middag på "Grillen" (det är en pizzeria som ligger här i Viksjö). Jag tog en Vesuvio för er som vill veta, och det var jätte gott men väldigt mättande som pizzor brukar vara så jag blev snabbt mätt! ialla fall efter att vi ätit och så, så gick vi hem till Nathali för att hitta på någonting trevligt och vi hade verkligen kul. Orkar inte berätta vad vi gjorde men hade trevligt&kul det hade vi!

Ja, jag har inte så mycket mer att berätta om gårdagen faktiskt, förutom att Sverige vann mot Ungern med 2-1 men det vet ni säkert redan.


Haha det ser skit äckligt ut, jag vet!


På väg hem till Nathali ...


Juste hemma hos Nathali åt vi glass också! *mums*


Haha vi tog massa snygga kort också! fast vi driver så ni vet ;)

Jag älskar dig Nathali Söderberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0