Mår mycke bättre

Ja, många av er ligger säkert och sover nu men inte jag. Vaknade typ 09.00 och det är ju inte speciellt skönt när det ändå är lördag men aja har ju latat mig i typ 3 dagar nu så det är väll därför!
Inge mer med de...

Idag mår jag mycke bättre och är typ frisk nu så ikväll blir det match mot Täby så det blir riktigt roligt(har liksom inte spelar innebandy sen i tisdags, så de saknar jag väldigt mycke)!

Igår var jag ju bara hemma eftersom att jag fortfarande hade ont i huvet, men sen på kvällen så gick jag och mamma "kvällspromenad" hem till min farmor och va där ett tag så de va riktigt mysigt. Sen när vi kom hem så var det ingen hemma så vi satt oss och kolla på lite tv innan jag gick och la mig. Så därför har jag inte heller skrivit så mycke igår typ bara ett inlägg men har varit jätte trött hela dagen och gick och la mig väldigt tidigt för att bli frisk!

Men nu ska jag avsluta de här ganska tråkiga inlägget med en bild på Dessie när hon duschade/badade igår ;)



Puss /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0