*mums*

Hehe, ja verkligen den bästa överskriften men aja ... Nu har jag nyss kollat klart på Andra Avenyn avsnittet som var igår och de som kommer imorron(var på match igår och träning imorron) och till de åt jag en egen liten god blandning som bestog utav: vaniljglass, varma blåbär, lite kaksmulor och banan! haha kanske inte låter så gott men det var det faktiskt *stolt*.

Imorron börjar jag 08.20 med musik så ingen sovmorgon blir det + att jag slutar typ 15.00 tror jag att det är, men det är bara att stå ut. Och efter skolan så ska jag nog plugga lite innan träningen börjar!

Nej men nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa lite innan det är sov dags ...

God Natt allihopa,
Puss /Malin



Haha, okej det ser inte så jätte gott ut men det var som sagt väldigt gott! *generad*


Kommentarer
Postat av: jen

haha de ser skiiit äckligt ut :P

sorry :P



<3<3<3<3

2008-09-30 @ 16:38:05
URL: http://jwj.blogg.se/
Postat av: Malin

tack så mycke men du gör inte goda saker speciellt bra heller!!!! ;P



<333333

2008-10-01 @ 16:20:30
URL: http://malinblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0