myskläder och popcorn

Har just ätit en efterätt, det blev hallon och blåbärs paj *mums* ! till middag hade min syrra gjort det jätte gott och mysigt, hon hade gjort något som heter typ "inbakadkyckling" och det gjorde hon bra :) <3

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla om det finns några bra program på tv så här en lördag kväll kl. 20.30. Om inte så får jag väll kolla på film! tänkte också byta om till "myskläder" och göra lite popcorn för ikväll tänkte jag bara vara hemma och ta det lugnt och det kan ju också vara skönt ibland!

Och det här blir nog det sista inlägget för idag, men vi ses imorron och ha en forsatt trevlig och mysig lördags kväll för det ska ialla fall jag ha.

Massor av Pussar&Kramar /Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0