Nu är det sovdags...

... japp det är det för jag börjar bli riktigt trött nu! ska bara borsta tänderna och sen hoppa i säng.

Idag har det inte hänt så mycket, hade idrott i regn och kommer säkert bli förkyld nu efter att ha gått hela dan med blöta strumpor i blöta skor ... Sen har jag också haft So, Engelska, Språk och Svenska! inge mer med de, det har liksom inte hänt så mycke mer. Eller jo, jag lagade middag till familjen idag och dom verkar blivit nöjda med potatismos och falukorv till, haha! och sen har jag haft träning och det gick ovanligt bra och det är ju kul eftersom att det är SM som gäller i helgen och då kanske man ska "impa" lite extra på tränarna för att få spela mer, hehe ;)  
Ja vad mer, juste imorgon är det ju fredag och jag känner att den här veckan har gått ovanligt snabb(som då är positivt)! men har inte riktigt bestämmt vad jag ska göra en fredag men det får jag se imorron. Ja, jag har inte så mycket mer att berätta och skiva om så inlägget får nog ta slut här någonstans ...

Men ni får ha en forsatt trevlig torsdagskväll!

Puss & God Natt på er <3 /Malin


Är det nån mer en jag som känner att engelska inte direkt är det roligaste ämnet i skolan?


Var inte så skönt att gå runt med blöta fötter och skor hela dagen så det var verkligen skönt att byta om lite när man kom hem för er som vill veta, hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0