Reflektionsdag imorgon

Ja, som sagt så har jag reflektionsdag imorron och jag ska nog jobba i skolan men får se hur det blir. Ska ialla fall dit och göra ett engelska prov och göra lite på musiken, så jag får se om resten blir hemma eller i skolan!

Ialla fall, idag hade vi språk, engelska, idrott, svenska och so. Dagen gick faktiskt ganska snabbt fasten vi slutade 15.00. På idrotten så hade vi orientering och det gick faktiskt ganska bra visst Jennifer? haha! och istället för svenska hade jag och typ 4 till keramik och då fick vi typ göra muggar eller kannor och jag gjorde en kanna till min farmor i julklapp för er som vill veta.
Ja, vad mer .. Efter skolan var jag lite med Jessica innan jag gick hem och åt middag för att sedan åka till träningen som blev väldigt flummig, haha alla var typ skit trötta men det var trevligt! och nu sitter jag här och har inte så mycket mer att berätta så vi ses sen!

Puss /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0