Resultatet blev...

... 4-2 till Bele Barkarby och jag är väldigt nöjd med min insats på planen, + att jag gjorde 1-1 målet *STOLT*! ;) vi spelade en bra match. Kanske slarvade lite mycket och stressade en heldel men annars var det riktigt bra och vi vann ju så det spelade ju ändå ingen roll, hehe. Imorron är det samling kl: 08.30 för avfärd till samma hall och då möter vi Huddinge, får se hur den matchen går, guuud vad jag längtar!! sen har vi match igen vid typ 16.00 och då möter vi typ Sundbyberg tror jag och inte för att "underskatta" dom, men vi har vunnit över dom med väldigt stora siffror förut och dom är ett lite mindre bra lag om man kan säga så. Hehe nej nu var jag taskig, men Bele Barkarby är ju ändå bäst hur som helst.

Ialla fall, när jag kom hem efter en mysig biltur från Huddinge med Camilla då vi pratade en massa om olika saker och hade det almänt trevligt så gick jag upp och tog en riktigt varm och skön dusch så nu känner jag mig ren. Sen blev det middag, det blev grillad kycklig med potatis och god sås till *mums*! och nu sitter jag här vid datan med morgonrocken på och ett par sköna varma tofflor och väntar på att Camilla ska ringa. Vi ska prata lite och ni får inte veta vad *hemligt* :) Sen är det också säsongs start av "Svensson Svensson" så tänkte sätta mig och kolla på de också kl: 20.00. Sen tänkte jag göra lite popcorn idag igen *tjockis* och lägga mig i sängen och kolla på en film innan det är sovdags för mig del. Ska ju som sagt upp väldigt tidigt imorgon och måste vara pigg till matchen.

Nej, nu ska jag nog ringa Camilla själv innan tv sätts på!

Hejdå så länge,
Puss /Malin


"Svensson Svensson kl: 20.00 på Svt1 för er som vill se en riktigt rolig film" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0