Ryskdans = tråkigt

Idag började jag kl: 08.00 som känns overhört tidigt så de kändes inte kul alls! dagen började med matte och jag går i typ den "sämsta" gruppen och vi får lära oss sånt man fick lära sig när man gick i 5:an så det är sjukt tråkigt, men nu till något lite bättre. Vi hade ingen hemkunskap idag för att vi skulle kolla på "ryskdans" i teatern, det var typ några ungdomar i ganska många olika åldrar som dansade och sjöng och det var inte direkt kul att titta på(men man slapp ju lektioner)! efter de var det lunch och sen träslöjd där jag ska börja med en låda, haha. Men sist hade vi svenska och de tycker jag är kul + att vi har en sjukt snäll lärare i svenska så det är alltid ett + i kanten ;)

Sen slutade vi äntligen vid typ 15.00 och då följde jag med Nathali till ica en snabbis innan jag gick hem för att äta lite mellis. Och nu sitter jag här och ska alldeles strax börja plugga lite engelska!
Hörs sen. Puss /Malin


Träslöjd hade vi som sagt idag och på den hände det mycke kan man säga .. men orkar inte förklara vad, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0