tjejmiddag

Har inte skrivit försen igår kväll och det ber jag så mycket om ursäkt för!

Idag har det inte hänt så mycket, slutade kl: 15.30 och efter skolan så gick jag och Jennifer ut med Saga och det var inte direkt mysigt att gå när det regnade men det funkade.
Ikväll ska jag ialla fall på tjejmiddag så jag hoppas det blir trevligt, blir nog några bilder jag kan lägga in "förhoppningsvis" !
Men jag tror inte jag skriver när jag kommer hem för jag kommer kanske hem mellan 23.30 och 00.30 så det bli att jag skriver igen imorron, fast imorron kväll isånna fall för jag ska upp vid typ 07.00 imorron för att dra till Uppsala och spela match. Så imorron kväll ses vi igen!

Ha en trevlig fredagskväll.

Puss /Malin
Kvällen´s Outfits:


Vit klänning från Gina Tricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0