Vanessa idag

Jag vill börja med att säga att jag kanske inte bloggar lika mycket på vardagarna som på helger nu eftersom att skolan börjat och läxorna börjar komma *suck*! men jag skriver så fort jag har tid.

Ja, idag var jag ju med Vanessa och vi hade väldigt roligt faktiskt! vi kollade på film "Jorden runt på 80 dagar" eller nått sånt, sen var vi också inne på datan och ute. Vi hade det som sagt väldigt trevligt och det var verkligen kul att vara med henne igen(har liksom inte varit med henne på typ 1-2 år!
vad mer, jag ska snart börjar med min engelska för den måste jag ta i tur med fasten jag hellre sitter vid datan ...
Juste imorgon på idrotten ska vi göra något "test" så vi ska springa 4 km och det längtar jag verkligen inte till!

Jag har inte så mycket mer att säga så vi hörs senare, för nu är det engelska som gäller ...
Puss /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0